nl en
X

Er zijn nog geen producten in uw winkelwagen geplaatst.

1. Welke betaalmethoden zijn er?
  • iDeal
    Met iDEAL kun je eenvoudig, veilig en vertrouwd je online aankopen afrekenen. Je rekent af in je eigen vertrouwde internet betaalomgeving van je eigen bank. Als internetbankierder van ABN AMRO, Fortis, ING, Rabobank en SNS bank kun je direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat je jezelf daarvoor hoeft aan te melden.
  • Mister Cash / Bancontact
    Belgische klanten die bankieren bij de banken: Dexia, Fortis, ING, FINTRO, KBC, CBC, AXA bank en VDK Spaarbank kunnen via Mister Cash/Bancontact eenvoudig online betalingen verrichten.
  • SofortBanking
    Met SOFORT Banking is het online betalen eenvoudiger dan ooit! U gebruikt hiervoor gewoon uw vertrouwde gegevens van Internetbankieren. Deze methode is geheel veilig. Het betalingsproces vindt in real-time plaats, zodat uw bestelling - sneller dan bij een gewoonlijke bankoverschrijving - direct kan worden verwerkt.
  • PayPal
    Met PayPal en creditcard via PayPal kunnen bedrijven en consumenten met een e-mailadres betalingen online verzenden en ontvangen op een veilige, gemakkelijke en voordelige manier
  • Creditcard
    Met Creditcard via PayPal kunnen bedrijven en consumenten met een e-mailadres betalingen online verzenden en ontvangen op een veilige, gemakkelijke en voordelige manier
  • Vooraf op rekening
    U kunt het aankoopbedrag overmaken op onze rekening. Levering geschiedt zo spoedig mogelijk na de ontvangst van uw betaling.
  • Onder rembours
    De bestelling gaat zo spoedig mogelijk bij ons de deur uit. U betaalt aan de bode bij u aan de deur. Onder rembours kan alleen voor bestellingen binnen Nederland en tot max. 1000,- euro.

2. Wat zijn de verzendkosten binnen Nederland?
  • Vanaf 75,- euro versturen wij gratis binnen Nederland.
  • Voor zendingen tot 75,- euro rekenen wij 3,50 euro verzendkosten.
  • Orders tot 75,- euro worden zoveel mogelijk als "brievenbuspakje" verzonden, ook hiervan ontvangt u een trackingcode.
  • Kosten voor verzenden onder rembours bedragen 15,- euro

3. Wat zijn de verzendkosten buiten Nederland?
  • Voor de volgende landen rekenen wij € 5,00 verzendkosten: België, Duitsland.
  • Voor de volgende landen rekenen wij € 10,00 verzendkosten: Luxemburg, Denemarken, Frankrijk, Italië, Oostenrijk, Spanje, Verenigd Koninkrijk, Zweden.
  • Voor de volgende landen rekenen wij € 15,00 verzendkosten: Bulgarije, Cyprus, Estland, Faeröer Eilanden, Finland, Gibraltar, Griekenland, Groenland, Hongarije, Ierland, Kanaaleilanden, Letland, Litouwen, Malta, Polen, Portugal, Roemenie, Slovenië, Slowakije, Tsjechië.
  • Verzenden onder rembours is alleen mogelijk binnen Nederland.
  • Voor verzenden naar landen buiten de EU neemt u s.v.p. even contact met ons op.

4. Wat is het rekeningnummer van Guitarplayer.nl?

Guitarplayer.nl
Rabobank 1309.32.345
IBAN: NL57 RABO 0130 9323 45
BIC (SWIFT): RABONL2U

Vermeld bij betaling altijd het ordernummer.

5. Door wie wordt mijn bestelling bezorgd?
 

Wij maken gebruik van PostNL voor al onze zendingen.
Zodra wij uw betaling hebben ontvangen zal volgens onderstaande richtlijnen van PostNL het door u bestelde artikel bij u geleverd worden.
  • Track & Trace: U volgt uw pakket online met PostNL tracktrace.
  • Zaterdagbezorging: We bezorgen ook op zaterdag.
  • Aflevering bij de buren: Is de geadresseerde niet aanwezig? Dan bieden we het pakket aan bij de buren. De geadresseerde ontvangt een kennisgeving waarin staat op welk huisnummer het pakket afgeleverd is.
  • Tweede bezorging: Als afgeven bij de buren niet lukt of niet gewenst is, proberen we het op een later tijdstip een tweede keer.
  • Alleen huisadres: Indien gewenst, wordt er niet afgeleverd bij de directe buren, u kunt dit bij de bestelling aangeven.
  • Afhalen op Postkantoor: Als aflevering uiteindelijk niet mogelijk is, kan de geadresseerde binnen drie weken de zending op het Postkantoor afhalen.
  • Pakjegemak: Indien gekozen is voor een pakjegemak zending, kan de geadresseerde binnen drie weken de zending op de gekozen afhaallocatie afhalen. Neemt u in dit geval een geldig legitimatiebwijs mee!
  • Brievenbuspakjes: Orders tot 75,- euro worden zoveel mogelijk als brievenbus pakje verzonden, ook hiervan ontvangt u een trackingcode.

6. Herroepingsrecht 

Retouren? Wij doen niet moeilijk!

Dit zijn de officiele EU regels en richtlijnen omtrent het herroepingsrecht, echter een e-mail binnen 14 dagen met verzoek op retour volstaat bij ons ook! 
  • U heeft het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen.
  • Gedurende deze termijn kunt u datgene met het product doen wat redelijkerwijs nodig is om het product te beoordelen. Het is toegestaan het product uit te proberen zoals u dat ook in een fysieke winkel zou doen.
  • De herroepingstermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop u, of een door u aangewezen derde anders dan de vervoerder, het product in bezit heeft gekregen.
    Als u in één bestelling meerdere goederen met verschillende levertijden heeft besteld, verstrijkt de herroepingstermijn 14 dagen na de dag waarop u het laatste product of onderdeel heeft ontvangen.
  • Om het herroepingsrecht uit te oefenen, moet u ons (Guitarplayer.nl - de Hilde 2 8102KH Raalte - info@guitarplayer.nl - 0854016220) via een ondubbelzinnige verklaring (bv. schriftelijk per post, fax of e-mail) op de hoogste stellen van uw beslissing de overeenkomst te herroepen. U kunt hiervoor gebruik maken van het bijgevoegde modelformulier voor herroeping, maar bent hiertoe niet verplicht.
  • Om de herroepingstermijn na te leven volstaat het om uw mededeling betreffende uw uitoefening van het herroepingsrecht te verzenden voordat de herroepingstermijn is verstreken.
  • U dient de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop u het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons heeft medegedeeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen. U bent op tijd als u de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken.
  • In geval van een herroeping ontvangt u alle betalingen, inclusief leveringskosten voor de heenzending, zo spoedig mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen nadat u heeft aangegeven gebruik te willen maken van het herroepingsrecht, terug. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel waarmee u betaald heeft, tenzij u een andere methode met ons afspreekt.
  • De directe kosten van het terugzenden van de goederen komen voor uw rekening. De kosten worden geraamd op een maximum van ongeveer 7,- Euro.
  • Uitgezonderd van het herroepingsrecht is een consumentenkoop die ziet op de levering van:
    - volgens specificaties van de consument vervaardigde producten, die niet geprefabriceerd zijn en die worden vervaardigd op basis van een individuele keuze of beslissing van de consument, of die duidelijk voor een specifieke persoon bestemd zijn;
    - audio- en video-opnamen en computerprogrammatuur waarvan de verzegeling na levering is verbroken;
    - kranten, tijdschriften, boeken of magazines, met uitzondering van een overeenkomst voor de geregelde levering van dergelijke publicaties (een abonnement).

7. Waarom zit er geen BTW op gebruikte artikelen?

Het toepassen van de Margeregeling houdt in, dat er door Guitarplayer.nl alleen BTW betaald hoeft te worden over de verkregen winstmarge op gebruikte artikelen. Er is derhalve op gebruikte artikelen geen normaal 21% BTW tarief van toepassing.

8. Wat is de garantietermijn van het bestelde?

"Een product moet voldoen aan de eigenschappen die je als consument redelijkerwijze mag verwachten."
Dit is het zogenaamde conformiteitbeginsel. Dit houdt in dat het product moet voldoen aan de verwachtingen die je als consument redelijkerwijze mag hebben. Zo mag je bv verwachten dat een wasmachine niet binnen drie jaar versleten lagers heeft.

Als richtlijn houden wij een garantie termijn van 2 jaar voor nieuwe, en 3 maanden voor gebruikte artikelen aan. Onderdelen die aan slijtage onderhevig zijn vallen niet of ten dele onder deze garantie, te denken valt aan potmers en schakelaars.
Indien u een product heeft dat niet naar behoren werkt, neem dan contact met ons op en we zorgen voor een passende oplossing.

9. Wat doen jullie met klantgegevens?

In onze Privacyverklaring vindt u alle informatie over de verwerking van klantgegevens.

Wij zijn op vakantie van 12 augustus tot 19 augustus.

Bestellingen worden in deze week niet verwerkt!!

-----------------------------------------------

We are closed for holidays from 12 to 19 August.

Orders will not be processed this week!!